معرفی 4 نوع از موانع ترافیکی برای پروژه ها

هنگامی که شرکتی تصمیم می گیرد پروژه ای را در نزدیکی یک جاده شروع و یا تکمیل کند، کنترل ترافیک و ایمنی عابران و کارگران و خودروها در اولویت قرار دارد. ضروری است که شرکت‌ها برای اطمینان از ایمنی کارکنان خود که در پروژه های کنار جاده‌ای کار می‌کنند، عابران پیاده که در منطقه عبور و مرور می کنند و همه رانندگانی که در جاده‌ها حرکت می‌کنند، تلاش کنند. این بدان معناست که آنها به تجهیزات ترافیکی و تجهیزات ایمنی نیاز دارند تا در محل پروژه خود استفاده کنند. این تجهیزات ترافیکی باید، همه کاره و موثر در جلوگیری یا محدود کردن آسیب های ناشی از تصادفات باشند، به ویژه برای پروژه های ساختمانی که در بزرگراه ها یا سایر مناطق با سرعت بالا انجام می شود. با در نظر گرفتن تمام این موارد، در اینجا چهار نوع از موانع ترافیکی وجود دارد که شرکت‌های ساختمانی ممکن است در پروژه‌های جاده‌ای از آنها استفاده کنند. در ادامه مطلب به معرفی این 4 نوع ترافیکی می پردازیم

4 نوع موانع ترافیکی جاده ها

  • موانع بتنی

برای سال‌های متمادی، شرکت‌های ساختمانی تقریباً برای تمام عملیات ساخت‌وساز کنار جاده‌ای خود به موانع بتنی متکی بودند. در حالی که موانع بتنی بسیار بادوام و مستحکم هستند، تعدادی چالش بالقوه را به همراه دارند. موانع بتنی بسیار سنگین و غیر قابل حمل هستند، بنابراین جابجایی و تنظیم مجدد موانع بتنی در برخی موارد دشوار است ، البته اگر غیرممکن نباشد. موانع بتنی نیز نیاز به زمان و تلاش زیادی برای نصب دارند. همچنین، از آنجایی که اکثر موانع بتنی خاکستری هستند، ممکن است دید کافی را برای رانندگان فراهم نکنند. آنها همچنین تأثیر برخی تصادفات اتومبیل را محدود نمی کنند.

  • موانع زنجیره ای طولی 

دستگاه های زنجیره ای طولی (LCD) برای اولین بار در اوایل دهه 2000 به عنوان جایگزینی برای موانع بتنی توسعه یافتند. بر خلاف موانع بتنی، LCD ها از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته می شوند و هنگامی که در کنار جاده ها قرار می گیرند دوام بالایی دارند. در عمل، ال سی دی ها با جذب ضربه و کاهش نیروهای G احساس شده توسط رانندگان و مسافران در خودرو، آسیب های ناشی از تصادفات رانندگی را کاهش می دهند. علاوه بر این، ال سی دی ها در اشکال و اندازه های مختلفی وجود دارند، آنها توانایی ایجاد خطوط پیوسته را با اتصال به یکدیگر دارند، و معمولاً در رنگ روشن تولید می شوند – به ویژه نارنجی . بسیاری از LCD ها برای استفاده در کنار جاده در مناطق پر سرعت تایید شده اند.

  • موانع پلاستیکی

علاوه بر موانعی که برای هدایت ترافیک و جلوگیری از تصادفات اتومبیل طراحی شده‌اند، بسیاری از سایت‌های ساختمانی به موانع اضافی برای محافظت از عابران پیاده نیاز دارند. نیوجرسی ترافیکی ، نمونه خوبی از تجهیزات ترافیکی است که هم برای استفاده در مناطقی با ترافیک کم سرعت و هم برای جلوگیری از ورود عابران پیاده به یک منطقه ممنوعه عالی است. این موانع پلاستیکی به راحتی قابل جابجایی، نصب، شکستن و اتصال برای تشکیل یک دیوار پیوسته هستند.

  • مخروط های ترافیکی

اگرچه اغلب توصیه نمی شود، اما برخی از پروژه های کنار جاده ممکن است به استوانه ترافیکی و مخروط ترافیکی نیاز داشته باشند تا تغییر خطوط و تعیین مناطق ساخت و ساز را مشخص کنند. (البته، موانع پلاستیکی می توانند عملکردهای مشابه را بسیار موثرتر انجام دهند.) برخی از سایت های ساخت و ساز ممکن است از انواع موانع ترافیکی در کنار یکدیگر ، بهره مند شوند.

معرفی 4 نوع از موانع ترافیکی برای پروژه هاموانع ترافیکی راه سازی

کار ساخت و ساز بزرگراه ها و جاده شهری به سرعت در حال تبدیل شدن به یک منظره رایج در جاده های ما است. از آنجایی که هر سال پروژه های راهداری بیشتری شروع می شود، پروژه های ساختمانی باید از نوع خاصی از موانع ترافیکی استفاده کنند تا ایمنی کارگران و عابران پیاده را تضمین کنند و در عین حال احتمال تصادفات را کاهش دهند. موانع جاده ای برای کنترل جریان عابران پیاده و وسایل نقلیه استفاده می شود و در حالی که انواع مختلفی از موانع ترافیکی قابل حمل وجود دارد، سه نوع مانع وجود دارد که به آنها می گویند:

  • موانع نوع اول
  • موانع نوع دوم
  • موانع نوع سوم

از این نوع موانع برای انحراف جاده ها و هنگام بستن جاده به روی وسایل نقلیه استفاده می شود. بر خلاف انواع دیگر موانع ترافیکی، موانع جاده‌ای به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای ترافیک روبرو بسیار قابل مشاهده باشند و از نظر قابلیت تصادف آزمایش شوند. هر نوع مانع با اندازه و شکل دستگاه کنترل ترافیک مشخص می شود و هر کدام پارامترهای خاصی برای زمان و مکان استفاده دارد. انواع مختلفی از موانع برای انتخاب وجود دارد، و ضروری است که مانع درست را برای نیازهای خاص خود انتخاب کنید. بیایید نگاهی به سه نوع اصلی موانع جاده ای بیندازیم و زمانی که باید از هر کدام استفاده کنید:

مانع نوع اول ، دارای یک پانل بازتابنده است و این نوع مانع معمولاً 24 اینچ عرض با نوارهای نارنجی و سفید دارد. به این نوع سنگر، ​​”موانع تخته وافل” نیز گفته می شود، زیرا شبیه اسب اره و تخته ای است که روی پاها کشیده شده است. بسیاری از مدیران پروژه مانع نوع را برای پروژه های خود مورد استفاده قرار می دهند، زیرا به راحتی خراب نمی شود و نیازی به ابزار اضافی برای استقرار ندارد. علاوه بر طراحی تاشو برای ذخیره سازی و حمل و نقل آسان، این نوع موانع، به گونه ای طراحی شده است که در هنگام برخورد با وسیله نقلیه از بین نمی روند. موانع نوع دوم شبیه به نوع اول به نظر می رسند، زیرا هر دو دارای پایه ها و پانل هستند که در سراسر تجهیزات کشیده می شود. با این حال، مانع نوع II دارای دو ریل انعکاسی به جای پنل منفرد موجود در مانع نوع اول است. از آنجایی که موانع ترافیکی نوع دوم دارای دو صفحه بازتابنده است، این نوع مانع اغلب در مناطق پرترافیک و جاهایی که وسایل نقلیه با سرعت‌های بالاتر حرکت می‌کنند استفاده می‌شود. با توجه به افزایش اندازه و وزن، می توان از این نوع موانع در بزرگراه ها و جاده های پرسرعت استفاده کرد. موانع نوع سوم بزرگترین نوع سدهای جاده ای در بازار هستند. این نوع موانع با حداقل سه پانل بازتابنده مهندسی شده است. بر خلاف انواع دیگر سدها، این نوع راهبند از چندین پایه مستقل ساخته می‌شود که ریل‌های بازتابنده پس از نصب به آن متصل می‌شوند. به دلیل اندازه و شکل موانع نوع سوم ، بزرگتر و برجسته تر از موانع نوع اول و دوم هستند و باید برای نشان دادن راه های بسته و بن بست ها استفاده شوند. از آنجایی که این نوع موانع بزرگتر از سایر انواع موانع است، باید این نوع مانع را در مناطق پرسرعت و پرتردد مستقر کنید.

معرفی 4 نوع از موانع ترافیکی برای پروژه هابا ما تماس بگیرید

در پارک ترافیک ، انواع تجهیزات ترافیکی ، پارکینگ و ایمنی با بهترین کیفیت و مرغوبیت موجود می باشند و به شما کمک می کند، تا راه حل ایده آلی را متناسب با نیازهای خود پیدا کنیم. مهم نیست در کجا قرار دارید،با مراجعه به سایت پارک ترافیک و یا تماس با شماره 66752690-021 ، ما می توانیم بهترین مشاوره را به شما بدهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *